Boston Tea Party


image390
förra gången vi såg f&f var på rockbjörnen

Nu är det avklarat. För ett litet tag sen kom jag och Sanna hem ifrån Filmhuset. Där har vi suttit i dryga 3 timmar.
Vi har suttit fasklistade vid bänken, stirrar, skrattat nervöst men framför allt haft det jävligt bra.

Hela konceptet till Boston Tea Party är svårt. Det är svårt att lyckas med helt enkelt.
Om det klipps fel kan det bli skittrist, men jag tvivlar inte på att F&F lyckas den här gången precis som de gjort med det mesta de gjort.

Jag är fortfarande i chock. Jag trodde aldrig att jag skulle komma så nära dem. Jag älskar dem, haha. Låter sjukt men de är härliga människor. Jag kan inte göra annat än älska dem.
Kommer kunna skriva mer om dagen senare, men just nu måste jag bara försöka smälta händelsen.

Istället för att gräva mer i känslorna för F&f tänkte jag gräva lite i min väska och visa vad jag har däri.
Inte för att jag egentligen tror att någon vill/behöver veta det, men mest för att det är kul för mig själv.

image389

1. Myntbörs - ordning & reda
2. Nagelbandskräm - Aco, cerat - OLIV
3. Rabattkuponger från Gynmasiekalendern och ett kort från Greenpeace.
4. Nyckelfodral - ärvt från mamma
5. Mobil  - Sony Ericsson k800i
6. Plånbok - Celine
7. Handskar med liten rosett på - Stadsmissionen.
8. Godis från Gottcenter
9. Mockaväska med fransar från H&M

image391image393
linne: indiska

tröja: fred perry

jeans: nudie
halsband: briljanthjärta, present från pappa



PUSS!


 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ooh blev sugen på godis nu :P

2007-08-31 @ 18:06:28
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Kassandra

Du förklarade händelsen lite bättre än vad jag gjort. (Jag orkade inte skriva någonting utan skrev mest små irriterande gåtor. Nu måste jag gå, men skriv något kul tills jag kommer hem!
Älskar dig!

2007-08-31 @ 18:19:11
URL: http://second.blogg.se
Postat av: Clara

Innehållet i din väska var minst sagt. Jag är säker på att alla dina läsare håller med! Jag gillar innehålletiväskanblogginlägg.

2007-09-01 @ 00:00:32
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0