Bara för att jag är barn...

Hejhejhej! Idag var en bra dag, jobbig dag men bra dag.
Jag hade för tighta jeans på mig, jobbig. Magen hänger ut, ännu jobbigare. Haha.
Jaja. Idag var första dagen som jag kände att jag faktiskt är smart.
Det gick nämligen riktigt bra för mig på matten, jag löste problem hit och dit och boxade i luften av glädje när jag fick rätt svar.

Sanna skickade ett SMS och frågade om vi skulle käka lunch ihop, men eftersom jag inte hade mobilen på mig så missade jag det.
Synd, det var nämligen bajs till lunch i skolan och det hade varit trevligt att träffa henne. Men det kan jag göra imorgon.

Fy va kallt det har varit de här dagarna. Så kallt att jag inte ens kan vädra på natten utan att vakna upp med ont i halsen.

Mor och far håller en liten tillställning på nedervåningen. Skratten dånar i huset och alkoholen flödar.
Själv fick jag upp en bricka festmat till TV'n som jag åt i godan ro samtidigt som jag räknade matte och kollade på Jim's värld.
Det var väl egentligen tänkt att jag skulle vara med på middagen. Men jag vägrade och mina föräldrar såg aningen lättade ut när jag smet upp på övervåningen när den första gästen plingade på dörren.

image384
mmm, mumma kardemumma.

Så imorgon så kanske jag träffar Sanna, och om jag gör det ska jag ta mig till Panduro för att inhanlda lite pysselgrejer. Kul kul kul. Vad jag tänker göra får bli en surprise.

image385

Så nu sitter jag här, skriver lite och letar bra musik.
Kommer väl antagligen skriva igen.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: kassandra-pandura

varför lagar ni restaurangmat för? :) okej, jag ska väl inte klaga jag åt typ jordnötter till middag. Mammas nya filosofi att de är onyttiga om de inte har socker på sig. Hoppas att vi kan ses i morrn. Min dag har varit Fruktansvärd!
Men vi gillar ju att pyssla! Det ska jag börja göra, utmärkt tidsfördriv :)

2007-08-29 @ 20:03:05
URL: http://second.blogg.se
Postat av: Anonym

Att de är NYTTIGA ska det såklart stå. Fan vilken tur att jag kontrollerade....suck

2007-08-29 @ 20:03:44
Postat av: kaba

sugar.
Mitt i min sämsta period, när jag mådde som värst av diverse sjukdomar, upptäcker jag nu att jag beställt biljetter till det nya sjuk-programmet på kanal5. Called "EKG-Är du inte riktigt frisk?" Sorgligt, det stämmer (hrrm, Stämde) precis in på mig!

2007-08-30 @ 17:00:04
URL: http://second.blogg.se
Postat av: a.k

haha.. herregud det är nästan för komiskt för att vara sant.
Hm, jaha. Ska du gå på det eller?
PUSS

2007-08-30 @ 17:36:10
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0