21 augusti

Japp, då var första riktiga skoldagen enligt schema över då.
Vi började med musikteori, där Bengt gick igenom precis det vi har jobbat med i ett år med Micke.
Det gör mig iof ingenting eftersom jag fick... låt oss säga, dåligt på provet.
Sen var det engelska, allt som vanligt men ny lärare. Verkar vettig.
Sen Matte, med Mårten som vanligt, verkar taggad och jag ska ju få MVG i Matte C så det kan behövas.

Sen, sen var det dags för min allra första Tyskalektion någonsin. Jag har en karl som heter Bengt, och som verkar bra. Tyska var väl lite svårt att få till uttalet på, särskilt att vänja mig vid att inte rulla på "r" som i spanskan.

Så skönt att vara hemma, ska trimma Lipton nu och sen köra lite Calenetics.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: kassandra

Duktig du är! MVG i matteC låter grejt. puss

2007-08-22 @ 10:46:49
URL: http://second.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0