Torsdag

Jag har en underbar nyhet!
Jag fick MVG på naturkunskapsprovet..
okej självklart ett mediokert G i samhälle, men på något sätt var det nog väntat.
Om jag jobbar ordentligt med grupparbetet i SH som ska handla om mänskliga rättigheter kan jag nog få ett G.. kanske till och med ett VG om jag har tur och smörar ordenligt.

I naturkunskap kan jag nog knipa ett MVG.. vi har ju arbetet med LCA kvar och jag och Armaghan ska nog knipa ett MVG på den uppgiften!

Älskar när det går bra men saknar KASSI!  puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman! :D
Du kommer att klara detta galant nu :) (kärringsnack)
Saknar dig också!

2007-04-20 @ 12:37:07
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0