Prinsessa av September

Varför ska det vara så svårt att vara tacksam?
Varför ska man klaga och känna sig sviken, och varför av sina föräldrar?
Jag vet ju att de älskar mig över allt annat, men ändå känner jag bara press.
Den pressen finns i mig, för från dem kommer den inte iallafall.

Jag kan fortfarande inte lyssna på låten som mina föräldrar bad mig lyssna på.
De sa att de inte kunde ha uttryckt det bättre själva, de tänkte på mig och Lova direkt när de hörde den.

Mår så dåligt över att vara en otacksam tonåring, för en dag finns de inte här och då vill jag att de ska ha vetat att de ändå var de bästa. Men det är så svårt att visa sin kärlek till människor man träffat jämt, som man är van vid, som man tar för givet.

Men jag ska försöka visa dem hur mycket jag älskar dem.
Mamma och Pappa <3

jo juste, passande nog är vi ju födda i september

Mamma och pappas låt, Peter Lemarcs låt "'älskad från första stund":
http://www.youtube.com/watch?v=VPIWFfW8HSk

Kommentarer
Postat av: FF

Men det är så vackert att de "har en låt" för er!
Jag vet hur det är, det där med att man vill visa att man är tacksam, men jag vet inte... Säger jag det rätt ut tar de en riktigt på allvar, och andra saker känns onaturligt.. Jag hoppas, och jag tror att dina föräldrar också vet, att de vet att vi älskar dem. :) Nå, hur gick matten?

2007-04-26 @ 22:20:13
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Alva Karolina

Jo, jag hoppas det men det är ändå sjukt att det ska vara svårt att säga ngt. :D
jo, matten gick bra :D

2007-04-29 @ 00:44:40
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0