London

Varje gång jag går in på min mail så får jag samma känsla som jag hade veckan jag, Lova och mamma flydde från våra tråkiga svensson-liv till London.
Det var avslappnat men ändå fick man fjärilar i magen, vädret var olikt England.. sol och människor låg och latade sig på filtar i parkerna.

Det var så skönt, vi shoppade, åkte på utflykter, åt gott, sov gott.
Vi va på massor av historiska platser, vi va på alla de stora museérna och vi gjorde allt sådant som jag hade hatat att göra i något annat land. Men England.. man bara suger åt sig som en svamp av den underbara atmosfären.

Massor av glada människor som vill dig väl, ett extremt okomplicerat tunnelbanenät och massor av god snabbmat. HAHA, farligt men helt underbart.
Jag saknar det så mycket.

Vi åkte till Blenheim Palace när vi var där.. Churchills gamla sommarhus eller vad man ska kalla det.
Jag hade jättehöga förväntningar och det var vackrare än jag kunde tänka mig!
Det var soligt, varmt, lite blåsigt och allting var mycket grönt och lummigt.
image20

Bifogar en underbar bild på familjen i full gång med fjällvandring.


Kommentarer
Postat av: ett F

Du och jag drar oss till vårat favoritland nr 2 i höst! Då kan vi göra allt det där -en gång till -och lite till. :)
Vacker bild förresten, älskar sån natur!
Pussipussi

ps.feber in the morning, feber all through the night :/

2007-04-21 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0