Lista, det enda jag orkar

Färg: Vitt
Mat: Indiskt
Band: Looptroop
Film: The Hunted
Bok: Med uppenbar känsla för stil
Sport: Fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Citronsorbet
FÖR TILLFÄLLET
Tid på dygnet: Kväll/natt
Humör:
Chillad
Smak: Vatten
Kläder: Mjukisar, mjukiströja och totalt-vilse t-shirt över.
Bakgrund: Lipton
Nagellack: Isadora, budget, skirt
Tid: 23.36
Omgivning: Salen
Irritationsobjekt:--- ännu mer nu!
HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: jo
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Kassandra, Max och Jennifer
Du tycker om: Kassandra, jennifer och syster
Du inte gillar: Att FF flyttar.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe tack vare energikicken.
Vår eller höst: Extremt tidig höst eller extremt sen vår.

1 ÖNSKAN
Att jag kunde bara få visa dom.. dom jävlarna


Kommentarer
Postat av: FF

Ska du verkligen dricka kaffe? Det finns ju annat att bli hög på... haha

2007-04-05 @ 13:51:33
Postat av: ett F

Förlåt, jag vet inte vad som slank ur mig.
Kaffe är givetvis..jättebra.

2007-04-05 @ 15:59:53
Postat av: ff

men kassandra! Dina föräldrar läser min blogg!

2007-04-09 @ 00:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0