En lista

Det kändes på tiden att jag skrev den här.. eftersom både Såfia och Kassi gjort den.


1.
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...av antalet protoner och neutroner i kärnan kallas ato-..."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min hund Lipton
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Harry Potter and the Chamber of
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
12.30 (13.35)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Grannen spika upp ngt 
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från bussen
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
TV
8. Vad har du på dig?
Jeans och en gigantus t-shirt med trycket "totalt vilse".. mycket passande
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Drömde att jag var Hermione 
10. När skrattade du senast?
När jag läste Kassis blogg. 
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En hund, en mamma, matta, gardiner, TV, soffa och bord, dörrar ooch tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej inte riktigt
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag vet inte riktigt...
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Harry Potter and the Chamber of Secrets
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, väskor, skor, Blenheim Palace m.m...
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag äter oftast en andra middag innan jag går och lägger mig ... ojdå nu var det avslöjat.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
En viss sak i mitt liv
18. Tycker du om att dansa?
Ja men jag tror inte andra gillar när jag dansar.
19. George Bush?
nej inte mycket, men vi känner inte varandra
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Fabius och Maxemilian, eller .. hm jag vet inte flicknamn.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JA!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Sjunga glatt " jag är fattig bonddräng.. alla verserna
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
min syster, clara, min mor och gud
image19
Daniel Radcliffe- Jag visste att han alltid hade mans-potential.

Kommentarer
Postat av: FF

(Daniel is NotThatHot at all my friend! Well, sure he became a man, but How 'mutch' of it..really?)
Haha, jag skrattade högt när jag läste denna lista... Mest åt mamman på väggen.. Förlåt, men sight av ebet uppspikad i nån slags poncho av naturmaterial.. Ja, nej. Som sagt drar vi till Hugghans home this fall, right?
Lovelovelove
Och lite feber.

2007-04-21 @ 18:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0