modern day city symphony

Ååh vad jag blir trött! Ingenting intressant händer ju, varför måste Sverige stanna upp och bli ett tråkigt land bara för att jag blir sjuk? Mitt enda glädjeämne idag har varit min underbara vovve Lipton!
Han lyser röd bland höstlöven, smälter in bland barren. Så söt, men han har nog blivit förkyld tror jag.
Hoppas han blir frisk nu, precis som jag.
Imorgon vet jag att jag inte kommer orka gå till skolan, men jag vet att jag kommer bli dödad av min mamma om jag inte gör det.. Jag kan inte hjälpa att jag inte mår nå bra!
Jag vill ju faktiskt inte vara hemma, det är inte som om jag medvetet valt att bli supersjuk.
Men det verkar ju hon tro. "Försöök gå så många lektioner du kan" låter det.
Så många jag kan? Jag dör ju av att gå till bussen för i helvete, jag kan ju inte springa upp och ner för kungsholmens trappor och försöka tänka och vara trevlig. Jag vill bara ligga hemma och tycka synd om mig själv ju!

I helgen ska jag lägga fram förslaget om att jag ska få byta till Sannans klass, på Jensen.
Det skulle nog vara ordentligt mycket roligare, trots att hon inte gillar de som går i hennes klass.
Vi skulle iaf ha varandra där. Det blir säkert bra hur jag än gör.

Jag har suttit och letat på eniro efter billiga vandrarhem i sverige, och på blocket efter ett bra 2mannatält, men jag hittar fan inte mycket.
Vandrarhemmen kostar liksom 200-300spänn per natt, och det kommer bli rätt dyrt i längden om jag och Sanna ska bo på olika vandrarhem i 2-3 veckor. Och tälten man hittar, fy asså, de ser väldigt slitna ut :S
Om det är nååågon som har lust att ge mig ngt tips om något jag kan finna användbart så är det mer än välkommet. Hm, ska nog masa mig till Kulturhuset och höra efter om man kan få låna utrustning. Kan ju alltid påstå att det är i yttrandefrihetens namn jag och Sanna ska dokumentera vår Sverige-runt resa.
Kan ju babbla på om att det skulle främja ungas kulturintresse...hm, låter rätt bra.
Får köra på den! Filip och Fredrik här kommer vi och vi ska ta över kanal 5!

(saknar er, Joppe, Sanna och Marcus)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0