ingen dans på rosor


Jag var inte alltid jätteentusiastisk till Kungsholmen, men trodde verkligen inte att det skulle kännas så här.  Ingen, INGEN är som jag..
Jennifer har det underbart på Rytmus och Kassi överlever på Jensen, men jag klarar verkligen inte kungsholmen.
Önskar verkligen att jag hade lyssnat lite mer på mig själv och lite mindre på familjen och vad som förväntas av mig.
Jag vet att min familj hade stöttat mig och jag hade sagt vad jag ville göra, men jag visste ju inte.
Så jag tog deras förslag och nu känns det så svårt att berätta att det är piss..
Jag har totalt varit i skolan i typ 2 veckor, för jag har varit sjuk.

Önskar verkligen att klassen hade känts rätt och skolan varit härligt inspirerande,
men det känns inte bra att gå dit på morgonen. Jag längtar t.om tillbaka till AF och då är det faktiskt illa
det var allt annat än kul på AF.
Tror att jag ska fundera på att byta till Jensen, trots att jag kanske inte kommer gilla skolan bättre så skulle jag iaf ha Kassi där och slippa känna att ingen fattar vem "jag" är..

mycket att fundera på...
<3

Kommentarer
Postat av: ÄckölBent

Gumman det här låter inte bra, jag blir ledsen att du inte har det bra. Önskar att du gick på Rytmus med mig. Det skulle vara så jävla kul !
Saknar dig något otroligt ska du veta.
Även fast vi inte ses lika ofta så älskar jag dig lika mycket nu !!

2006-09-19 @ 21:43:42
Postat av: Elsa

Hm. Relate to you...

2006-09-21 @ 00:21:10
URL: http://els.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0