Fredag och Idol

Har varit på valpkurs sen kl typ 10 i morse, till kl 15.00! HELT slutkörd, och det är Lipton också.
Men han är så duktig att man blir alldeles varm i hjärtat!!

Suttit hemma och kollat på Idol nu på kvällen, undrar vad jag ska göra mer?
Aktiverat CSN-kortet och kollat upp det där med bankkort som aldrig blir av trots att man har en
far som jobbat på bank i typ 25 år! skrattretande och komiskt, jag vet.

Hittade ett mycket spännande kort man får rabatt på genom CSN... "VIP- BackPacker"-kortet!
PERFEKT för mig och Sanna när vi reser Sverige (och kanske senare världen) runt.. haha.

Marcus är i Riddarhyttan (som jag saknar så jag får ont bara jag tänker på det stället) och SannaPanna är i mitt absoluta favoritland (om man inte räknar Sverige som jag trots allt älskar) ... ENGLAND.
Hugh Grant, Jamie Oliver, sexy sexy sexy Charlie Hunnam... mums, britter!
Så jag hoppas att Jennifer kommer ihåg att vi skulle ses :D Saknar henne såå otroligt mycket också, evigheter sen ÄckölBent och ÄckölKent sågs och så får det ju inte förtsätta.

...och för de enstaka människorna som bryr sig om min hund (eller son, som det känns som han är) så har han blivit förälskad i och bästa kompis med Kajsa från valpkursen. En helt uuuunderbar liten 13 veckor gammal jaktgoldenretriver som är bland det mest underbara (förutom min sötnos Lipron) som finns. Och nu när kursen är slut ska de få ses massa på fritiden :D
Gulligt så de gör ont! <3


Och ett stort tack till människorna som håller mig uppe: Sanna, Joppe, Max, Stefan, och broder fet.
Det är liksom kul att vakna på morgonen för att jag har er! <3

Kommentarer
Postat av: broder fet

DU ÄR MIN ENDA FET I DENNA VÄRLD.

2006-09-30 @ 11:05:23
URL: http://cattig.blogg.se
Postat av: ÄckölBent !

Hej älsklings Alva !
Klart att jag inte glömmt det. Kan vi inte ses på söndag och ta en fika eller något? =)
Pusspuss Älskar dig så jag spricker !

2006-09-30 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0