sanna returns

äntligen är kassandra-sanna-panna tillbaka i landet och hela världen hurrar!!

Dagen började bra, med underbar ny musik i ipoden och härlig 16min-promenad till tunnelbanan (suck, varför var jag tvungen att missa bussen?)
träffade madde och clara på tunnelbanan.. de hurtbullarna hade varit i åkeshov och simmat innan skolan!

sen hade vi matteprov, jag kunde inte ett jota. men det får gå ändå helt enkelt.. sen lunch och sen slutade vi då vi lyckades övertala mikael wedar att skippa vår lektion.

tog en extra lång promenad hem.. var skönt väder och jag hade ingen lust att stänga av musiken.
och hemma väntade en glad Lipton...
spelade piano för första ggn på länge.. har kommit in i den nu igen och det känns riktigt roligt att kämpa på m. låtarna.
gick ut med Lipton efter middagen och han har plötsligt blivit så hiiimla duktig!
Vi promenerade i 1 timme i rask takt och han kanske stannade upp högst 5 gånger och luktade på saker..
och jag hade ju sällskap eftersom jag såååklart snackade med Kassandra-sannapanna hela vägen...

Nu är jag helt slut! Dötrött och ska ta ett välförkänt bad och ta det lugnt hela kvällen, har studiedag imorgon :D
oj, juste.. studierekton ringde hem till mig och checkade min mentala hälsa... för andra gången.
K-holmens nya psykfall är alltså jag .. hmpf.. bara för att man blir förkyld lite då och då.
Skam!

<3 Sanna-Panna, Joppelito och .. Rolf

(och ang. 4dec så är det nu bestämt. 4dec är deadline.. fan vad jag är taggad asså!)

Kommentarer
Postat av: sannapanna

Å, det låter som att du har haft en härlig dag ;D
Något bättre än min alltså.. har ju varit så TRÖTT! Hoppas vi får tid att ses em stund i morrn, en promenad kanske? :)
puss och sov gott..

2006-10-03 @ 22:33:58
URL: http://kassi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0