offside

Helt okej skoldag idag.. svalt typ ihjäl iof, och frös som bara den!
Träffade Sanna efter skolan, och vi tog en mjäkig men jättehärlig promenad i skitvädret.
Vi har alltid lika mycket att prata om, även om det inte hänt NÅGONTING.
Saknar Marcus mer än vanligt... eller så kanske jag saknar det vi kunde ha haft.
Annars är jag väl kanska tom..förbyllad och uppgiven, och så är jag ganska besviken på mig själv för att
jag nu måste erkänna att Kent är bra. De berör så mycket att det inte går att lyssna på på tunnelbanan...
då är det bra helt enkelt, och de påminner mig om en person, eller kanske vad jag var (rättare sagt INTE var) när jag umgicks med den personen.

\\ var du än ville gå så följde jag med dig.
jag var tärnan i ditt släp, din livegna lakej.
var du än ville gå, jag satte allt på spel.
för dig gjorde jag allting fel...

...jag undrar var du är.
jag har visat var jag står.\\

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2006-10-05 @ 22:08:37
Postat av: Jennifer

ÄLSKAR DIG !

2006-10-05 @ 23:36:20
Postat av: käzzi

så sant så sant... burr.

2006-10-08 @ 19:05:43
Postat av: kassi

HAHAHAHHAHAHA! dör av skratt när jag sitter här och läser i genom några av dina gamla blogginlägg! Christoffers kommentar har verkligen etsat sig fast i minnet, haha (se mars "vilken dag")Tänk att så mycket kunde hända en helt vanlig skoldag! (Till skillnad från min i dag)(Tänker nu SERIÖST byta skola, till K-holmen!)

pusselipuss

2006-10-08 @ 19:16:26
Postat av: jennifer

besviken läsare.
why do you not blogging ?

lova yah !

2006-10-12 @ 15:20:42
Postat av: din vän

Ojdå, det blev visst jag som råkade väcka dig med ett sms. (förlåt!)
Ännu en sjuk, bokatavligt talat, dag på hemmet.
Trött, illamående, peppad.
Puss!

2006-10-13 @ 17:52:20
URL: http://baltasar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0