last song

Jahapp.. gud vilken stressig vecka det har varit.
Jag har varit sååå förvirrad och inte haft tid med någonting. Men nu tänker jag aldrig bli sjuk igen!
Tjejmiddag hos Agnes igår.. jättemysigt verkligen! Känns som vi är en riktigt härligt gäng!

Kajsa (Liptons flickvän) var här idag och imorgon ska jag iväg på valpkurs med honom..
Annars händer det inte så mycket just nu. Sjukt mycket plugg vilket gör att jag blir stressad och säker
kommer uppfattas som frånvarande av kompisar.. men det blir bättre efter höstlovet!
Sitter och håller tummarna nu för att allting ska gå bra för Kassi i skolan (typ 68prov på en vecka)

<3 Lovisa, Louise, Clara, Agnes, Madde, Armaghan

Kommentarer
Postat av: kassandraaa

Hej Palven..
Har vi någongång den här terminen varit friska samtidigt? Nej, så jävla jobbigt att vara sjuk :(
Men nu är det looov! (gjorde för övrigt 2/68 prov denna vecka. Men vadå, dom var ju klockan sju på kvällen!) pussiluss

2006-10-27 @ 17:19:28
Postat av: kassipassi

alvied! Vad har du för dig egentligen? Saknar dig!

2006-10-29 @ 13:54:10
URL: http://baltasar.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0