Hard to be faithful..?

  •  Sverigerunt-resa med Sanna
  • Nottarö m. Jeppie och Joppie
  • Magaluf? m. Jeppie och Joppie
  • Ställa ut Lipton
    kolla vad mycket jag ska göra i sommar! kommer inte hinna!
    och en massa såna saker.. kanske inte låter så mycket, men för att jag ens ska kunna
    göra allt det där så krävs det en hel del.

Egentligen vill jag inte gå i skolan alls, men Globen vill jag ju vara med om. Men tanken på att
gå i skolan i typ ett ÅR innan sommarn kommer igen känns heeemsk.
Jag har så himla mycket jag ska hinna till vintern också.
Det mesta handlar om 4dec, men också saker som jag känner hindrar mig från att
leva mitt liv fullt ut.  Känns som om mitt gamla liv, m. AF fortfarande hämmar mig ifrån att
erkänna vem jag egentlgien är och vad jag egentligen tycker.

Som igår när jag och Joppe var på stan, och jag såg massa saker jag gillade och kände en massa känslor jag bara ville prata om, men jag fick ångest när jag sa vad jag tyckte, för jag är inte van att ngn accepterar mina konstiga idéer och udda tankar som joppe och sannan.
:) men det är trevligt att jag och joppe klickar mer och mer , när vi båda kan vara helt avslappnade.
Det är nästan skrämmande hur lika vi tänkt och tyckt under alla åren, utan att förstått att vi har saker gemensamt.
Underbart att jag har 2 så fina vänner som joppe och sanna, som även om de inte håller med mig, värderar att jag är ärlig och säger vad jag tycker.
Man kommer så nära varann genom att gå igenom svåra perioder tillsammans, och jag tror att högstadiet är ganska traumatiskt för i stort sett alla, även om det inte eeeegentligen händer ngt jättespännande.

Om 2 timmar kommer Sanna hem från England. Snacka om att jag kommer telefontracka henne tills jag fått prata av mig.
Om jag inte får tag i henne får jag väl ... hm, blogga mer. Beroendeframkallande, jag erkänner.

<3 Sanna, Joppe, Marcus, Max, Stefan...

image782

image783


Kommentarer
Postat av: din vän kassandra

Sverigerunt med mig är väl TOP Priority ;)

2006-10-02 @ 21:20:58
Postat av: Jennifer

Älskling jag älskar dig för den du är.
Fan va kul jag hade igår.
Sommaren kommer bli niice ! :D
vi kommer bara klicka ännu mer ! hihi.
Älskar dig darl !

2006-10-02 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0