looptroop- bandit queen

Hemsk dag! Helt enkelt hemsk!
Försov mig, kom försent, hade fula kläder och blött hår, sjöng falskt på musiken, fattade ingenting på mattelektionen och skippade spanskan (IGEN) för att gå på extra-cp-matte med madde och alexander, där jag upptäcker att alexander är 375% smartare än vad jag är.

Sen träffar jag Cati, idag med, på spårvagnen (som jag åker för att jag preeciis missade bussen) och det är jättetrångt på spårvagnen.
På vägen hem från spårvagnen är det regnigt och vägarbete så jag geggar ner mina vita skor.
Direkt när jag kommer hem håller jag på att döö av trötthet men jag tvingas promenera runt halva stockholm med min hund som vägrar bajsa så vi kan gå hem.

ALDRIG mer en sån här dag, jag pallar inte mer!

Jaja, någonting bra är iallafall att jag tror att Sanna och jag kommer kunna träffas i helgen :D JAAA!
Och jag ska ringa Jennifer imorgon och se om vi kan ses och typ ta en fika eller så.
Och om Emmen inte pluggar för mycket på söndag (stackarn som bara fick VG+ på förra matteprovet) så ska vi ses och svulla i oss bullar och annat gott !!
Livet kanske inte är så tokigt ändå... men jag tror att onsdagar från och med nu kommer vara min hatdag!

<3sanna, joppe, emmen, och marcus- jag älskar er av hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0