igång igen

måndag och imorgon börjar skolan igen.. FAN!
jag vill vara ledig för alltid..

Lovet har varit bra, jag har haft massa tid för lipton och träffa jennifer.
men jag saknar Sannapanna enorma mängder för hon har varit sjuk hela lovet!
Funderar på att hälsa på henne idag, men för det första vill jag inte trötta ut henne och för det andra vill jag inte bli smittad! ;D
Just nu ligger lipton och sover i min säng och jag funderar på att gå och ta något att dricka, känner mig uttorkad.
...men jag får väl uppdatera det här när jag har ngt spännande att berätta !
<3jennifer, sanna och stefan

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Älskar dig !

2006-11-08 @ 22:37:07
Postat av: kassiii

Ja, det skulle vara kul om du kom hit! Fast jag vill inte :P Lunginflammationen tar mer uppmärksamhet än väntat. Älskar dig!

2006-11-15 @ 14:57:08
Postat av: kassandra

Spana in min (fula) blogg! puss...

2006-11-15 @ 16:02:45
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0