Sitter och skolkar från Svenskan... busbus

Jag och Kassi sitter nu här, undrar varför livet går så långsamt och drömmer oss bort tills vi är 30åriga flerbarnsmammor med hus, man ett fast jobb och underbara barn. HA HA HA- jag blir rädd för mig själv.

Har varit på en lektion idag. Föredrog bubbelbad framför engelskalektion:)
Stora problemet är fysikprovet jag har imorgon. Björn har säkert gjort ett svårare prov till mig eftersom han verkligen hatar mig över allting annat på denna jord.
Honom har jag inte lyckats charma.

Jag vill vara vuxen. :P eller någonting.
Tonåring är så jävla fult. Så pubertalt och dramatiskt... pallar inte.
Mitt favoritord .. hm har funderat på det hela natten.
Just nu är det kanske "orka"... mycket för att jag inte orkar någonting.
Sen kanske det är "okej" för att jag försöker intala mig att allt är okej.

Några månader till får jag härda ut. Sen kanske det blir något nytt. Men som Max sa.. det kanske måste göra ont ett tag framöver.

Älskar dig Marcus <3

-fan.. Kassi, vi är ju mest närvarande på frånvarolistan. :D

Kommentarer
Postat av: kassi surr

ja alva, mest närvarande på frånvarolistan, stämmer såå bra, haha. surr surr

2006-05-18 @ 13:09:52
URL: http://www.kassi.blog.com
Postat av: kassi surr igen

Hur mår Palven i dag då? vänta nu.. är du inte ganska närvarande på frånvarolistan? haha

2006-05-19 @ 10:02:08
URL: http://www.kassi.blog.com
Postat av: Ceiballe

ät bajs, klart som korvspad att jag ska börja skriva kommentarer 24/7

2006-05-25 @ 17:11:33
Postat av: kääääääzzzi

Vänta nu.. För att ha hävdat att min humor var av riktigt bra kvalitet under den perioden av mitt liv, så stämmer kommentarerna inte riktigt in på det... Men vem bryr sig, det var kul att skriva dem i alla fall... Nästan exakt ett år sedan... oviss om hur framtiden skulle te sig... Fuck.

2007-05-16 @ 10:21:22
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: kassilassi

Oj, nu är jag här igen...
Om du någonson skulle göra en bok av den här bloggen så är det ju lite kul att jag har kommenterat samma inlägg fyra gånger...
Nehe. Jag kan erkänna att min sk humor numera är som bortblåst. Eller i alla fall delvis uppäten av mykoplasman. fuckfuckfuck

2007-08-21 @ 18:05:39
URL: http://second.blogg.se
Postat av: käss

gosh, jag kommer ihåg när mina föräldrar läste det här inlägget. De pratar om det fortfarande och jag tror att de tror att de här såg min framtid; misslyckad (skolkande) och bitter. Eftersom jag avslutat alla tidigare kommentarer på det här inlägget med "fuck", så gör jag det nu också. Fuck

2007-12-04 @ 19:45:53
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: käsio

kan tyckas lite pinsamt att jag fortfarande läser den här bloggen. särskilt med tanke på att den inte blivit uppdaterad på...ett..år? hm

kanske är detta det enda sättet att hålla den vid liv :( kommentera sönder den.

puss på dig!

2009-09-08 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0