Om fem minuter...

går Käsi hem från mig och lämnar mig ensam med mina sorger och bekymmer :D
Haha, sååå deppigt.
Har gått med på "vadet" att gå ner 7 kilo till skolavslutningen... HJÄLP!
Det är u bara fyra veckor dit. Det funkar ju inte...

Haha, Nic-låten som Kassi och Jennifer gjorde idag, i Nic-onkelnic-malins Nic's ära kommer läggas upp här så fort vi spelat in den :) En riktigt sommarhit!

Saknar Klotit och Marcus. Men försöker smöra in mig hos Marcus att jag ska få komma till honom på söndag.
Men jag vet ju att Anders tar väl hand om Klotet i Uppsala, så jag tror hon klarar sig utan mig ett tag :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: tsshöh

hur är det i SÖÖÖdertuna då?

2006-05-11 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0