vilken dag

Åh, underbar dag idag igen.
Vaknade av att mobilen pep och läste sms;et jag fått från Marcus där det stog "Jag älskar dig".. hur bra får en morgon börja? Sen när jag kom ut ur duschen hade han ringt.. verkade som att han hade gjort det bara för att höra min röst. Blev så glad av den härliga starten på dagen.

Kom till och med i tid till min spårvagn så jag kunde åka med Malin, Charley , Kassi och Anna.. hehe, men egentligen hade jag förberätt mig på att komma försent till skolan och missa halva mattelektionen så det blev nästan jobbigt att komma i god tid.
Eftersom jag nu har blivit total-engagerad av min svenskauppgift var svenskalektionen underbar.
Alla satt utanför bibleoteket och tjattrade och jag satt på vid bordet brevid och skrev, SÅ nördigt!
Men det lönade sig att faktiskt kämpa den lektionen för ms. Såfia kom ner och tittade till oss och såg att jag var den enda som jobbade och sa " ooh, jag blir stolt över dig, bra jobbat".. med sin hemska "hänger ni mää"- dialekt.
Hm, efter spanskalektionen konstaterade Christian att jag blivit nördig och pluggis och att han därför inte märkt mig idag, så jag insåg att jag fick ta att och vara liite social iallafall, för att behålla min sociala ställning i klassen haha.

Jag och Kassi var nog med om det värsta idag dock!
Vi ska ju börja på kickboxning imorgon, men har pratat om det väldigt länge. Men av olika anledningar har det hittills inte blivit så mycket av med det där. Men imorgon börjar allvaret!
Men iallafall.. så står vi och pratar med Christoffer och Jamie om kickboxningen och de frågar mig om hur länge vi har gått på den.
Jag säger inget utan förväntar mig att Kassi ska rädda mig och förklara att vi är så upptagna av våra
att vi inte hunnit än, men istället så slänger hon ur sig " några månader" och jag hakar på direkt.
Tror ni inte att Christoffer synar oss uppifrån och ner och säger
" Hur mycket har ni gått ner då?"
VA?! Gått ner?! Vad snackar killen om? Haha.. vi bara skrattade nervöst och visste inte riktigt
vad vi skulle säga.
Jamie var räddaren i nöden, kommer med sitt " Men,vadå? Man går ju inte ner när man tränar för
muskler väger mer än fett".
Haha.. mjo. Från och med sköter jag snacket Kassi, och absolut ärlighet nu! :D

Imorgon är det som sagt träning, historieprov och jag hoppas att Marcus blir så pass frisk att han sover här till torsdag <3
Önska mig lycka till på provet nu!

Kommentarer
Postat av: kassi

Otroligt tänkvärt. Men jag säger bara HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

2007-04-03 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0