Uppmärksamhetskåta drägg

Då har jag gjort det, skaffat en blogg.
Kanske att det är lite komiskt, vad ska jag med den till?
Iof är det jätteskönt att få skriva av sig saker, men mindre kul om ingen ändå läser.

Kanske är det för att jag efter helgen har massor att få ur mig och eftersom jag är hemma med bara min pappa i huset så går det inte riktigt att få utlopp för det.
Sen är det jobbigt för jag vet inte riktigt hur den kommande veckan kommer bli.
Jag är ett totalt kontroll-freak och behöver struktur, ordning och reda i mitt liv annars bryter jag ihop.
På måndag (kl. 13.00 den 13/2) ska jag ha mitt sångprov till Kunsholmens Gymnasium.
Jag har inte ens valt sång än!
Men alla som någon gång under sitt liv blivit torterade med "körprisma" vet nog vilken sång jag syftr på när jag säger "Om alla berg och dalar".
Den är inte så svår iallafall.

Sen på tisdagen, hm. Då vet jag tyvärr inte vad som händer och det får mig att må dåligt
Onsdag få se nu.. då ska jag iallafall på kickboxning med Kassi, tänk att det blir av!
Torsdag, hm, får välja mellan volleybollträning eller försöka tjata mig till att Marcus ska träffa mig då.
På fredagen... Det känns så otroligt långt dit. Förstå, då kommer jag säkert göra om den här helgen, och gärna för mig för jag hade jättekul både hos catti med challe, anna, masse, jojje,johan, hjalle och leo och hos Jezper med Jennifer och deras asköna polare till ex. min bästis Danne. HA HA! Vilket skämt.

Ånej, jag märker redan nu att jag är alldeles för "internskämts-beroende" för att den här bloggen ska funka som en allmän blogg som vem som helst kan läsa. Det blir bara 1. min almenacka - vilket är mindre intressant för er än för mig 2. internsämt som bara mina närmaste kompisar fattar- och det är ju inte kul eftersom mina närmaste  kompisar inte är många nog att göra den här bloggen berömd, omtyckt och kanske en dag till och med hyllad.
I

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, det var en sån sjuk kväll, men fan va kul det va! :D

2006-03-15 @ 19:31:16
Postat av: Batte

En sjuk natt, som fortfarande är inpräntad i form av ett gult rivsår på höger arm; made by my beloved friend Marcel.

2006-03-16 @ 20:17:12
Postat av: klotet!

Yes, I found it...lite sent men ändå!...hmmm undrar bara om du ser att jag har skrivit massa fina inlägg nu...det lyser väl upp nån knapp när du loggar in eller nått.

huuuu....märkte du att det där lät EXAKT som vår mor i msn eller sms - sammanhang!! :S

puss o kram! / din syster

2006-03-29 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0