night of passion

Måste erkänna en sak. Jag vill att the Poodles ska vinna.. det är sjukt! :)
Jag vet inte, den fastnar på min hjärna. Men, jag och Kassi gillar ju The. D ( the darkness)
så man har det väl i blodet eller någonting sånt.

Hittills haft en helt underbar helg, Marcus <3 sov här inatt och var här hela dagen.
Jättemysigt, men lite kort avsked där kanske ;)

Ojojoj, skulle på fest ikväll.. pinsamt pinsamt men jag sitter faktiskt hellre hemma i min stickade kofta och myser med familjen ikväll.
Förra helgen tog kål på mig. Är nog som Marcus säger.. så kul är det inte att festa-egentligen.
Kommer ha den totala sunkdagen imorgon kan jag bara tala om, stackars min klass som kommer tvingas se mig.
Kommer springa runt i no makeup- stickat och mjukisar. Ojojoj.. jobbigt jobbigt.
Men jag känner starkt att jag måste.

Älskar er! ( ooh, marcus.. natten var helt underbar, du är otrooolig)

Kommentarer
Postat av: Charley

Hahaha
Ja, nej, men vi älskar ju mr Bard och hans shorts!
Men the Poodles rockade de med
Jag kan ju förtälja att du gjorde rätt i att inte hänga med; när vi kom till festen stod föräldrarna i dörren

Jag kommer stå ut med dig trots den kommande sunkdagen; jag är van

2006-03-19 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0