hejmackamackahej, mackaduärheltokej, hejmacka



Hejhej,  hallå (dagboken, som Bert Ljung troligtvis skulle lagt till)

Jag vaknade halv två imorse, nej inte på natten alltså. På dagen!
Okej för att jag är en sjusovare men halv två? Är det möjligt?
Satt faktiskt inte uppe såå länge igår, men jag kanske på något sätt sover i förväg eftersom det imorgon bär av till Kroatien och flygplanspersonal verkar på något konstigt vis suga ur en aaall energi precis innan ombordstigning så att man ska vara lugn och följsam under resan.
Kanske är det inte luft som kommer ur AC'n?

Måste iallafall snart börja packa(-mackahejduärheltokej, hejmacka)
Packlistan brukar bli lång, och glömthemma-listan ännu längre.
Förvånandsvärt nog brukar jag alltid förbanna mig själv för att tgit med mig alldeles för mycket saker när jag väl kommit fram och packat upp. Men den här gången ska bli annorlunda! yeah

I förrgår var det parkteatern som gällde. "Mitt liv som tjock" hette pjäsen.
Jag trodde ju att det skulle vara någon halvsmal-tjockis som skämtade om hur svårt det är att tvätta fötterna i handfatet för att fläsket är ivägen och hur det dallrar i vinden när man åker motorbåt..
Men icke då! Det var jättedeppo... helt fruktansvärt ledsamt och jag tyckte nog faktiskt att det var ganska jobbigt. Det enda roliga var ju när skådespelerskan tolkade Sprite Zero-reklamen "trust your instincts, be yourself. Sprite Zero- no calories" till " be yourself but be a little bit smalare"
HAHA HAHA HAHA! Det är ju så klockrent!

Jaja, och igårkväll var det räkfrossa. 3 timmar Waxholmsbåt med skärgårdsmusik och räkor.
Enorma mängder räkor. Men trevligt var det, kanske för att vi satt med en grupp lantisar som var mäkta imponerade av storstan och den stockholmska skärgården.
Själv satt jag mest och skalade räkor, sprutade citron i ögonen (av misstag.. såklart) och tittade ut på vattnet. Fint, men lite långt kanske.. 3 timmar. Klaustrofobi ( eller va fan, jag vet inte hur det stavas!)

Jag måste nog börja packa nu, och kanske klä på mig, duscha... känner mig inte så fräsch
Längtar efter valpen, och Marcus <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Palven :)
Undrar om du orkar blogga lite i Kroatia, eller om du har fullt upp med annat! ;) Lyckost.. mulet här i dag, ska städa det evigt stökiga rummet.. kul va?
ha det bäst, pusspuss och kram

2006-08-02 @ 11:19:18
URL: http://kassi.blog.com
Postat av: Jennifer

Hoppas du har det underbart.
Längtar tills du kommer hem !

2006-08-02 @ 21:37:22
Postat av: Jennifer

Nu får du ta och komma hem ! :D
Älskar dig , miss you !

2006-08-11 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0