Sverige står i brand

Haha, ingenting i sverige funkar längre. Jag får ju väja för alla på stan, svenskaundervisningen handlar nu inte längre om språket utan om påhittighet och fantasi, musiklektionerna är bara tjat om hur lite tid vi har på oss jag har funnit en ny genre av musik som jag helst inte delar med någon annan, mycket pga av mitt ägandebehov men också på grund av de kanske utifrån sett omoraliska texterna. Men jag tycker de är bra, även om jag inte kan stå för vad som sägs i dem.
Kassi jag tror du kanske kan veta vad jag pratar om för låtar.

Min svenskalärare är dum i huvudet. Eller kanske har hon bara haft en svår barndom. Inte vet jag var det gick snett men någonstans blev det riktigt fel. Hon erkände stolt igår att berättelsen i en novell spelar mycket större roll i betygsättningen än ett korrekt och vackert svenskt språk.
Då råkade jag  (med ironi i rösten) utbrista " suck, jag tar livet av mig"
Nu tror hon att jag är självmordsbenägen och vill kontakta både skolpsyk. skolsyster och mina föräldrar.
Jag skrattade rått när hon föreslog ett besök hos kuratorn.
Jag har ju lovat Marcus att aldrig tänka sådana tankar ens, och det räcker för ett löfte till honom vill jag aldrig bryta <3

Haha, idag, garvade så otroligt mycket när jag och Challe muckade gräl som riktiga turkar utanför Seven Eleven ( oh sarah, kom ut ikväll) och när Georg gjorde den fruktansvärt fula minen på både musiken och på klassrådet.
Jag har pratat med Bohl Björk och kan stolt säga att hon var trevlig :D

Älskar er allihopa. Nu ska jag sätta på min grymma musik och börja skriva min teknikuppsats om det komplicerade ämnet lås. Varför gör jag detta? Jag behöver hjälp av Marcus. Akut hjälp! :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Charley

Ja! Det var så in i helvete roligt att mucka där (hoppas att du observerade att de-evigt-hängande-på-sevied-grabbarna i c skrattade åt oss)
Älskar dig

2006-04-15 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0