Påsklov

Jag är såå smart, nu har jag gjort samma misstag 2 gånger. Råkat trycka bort rutan med inlägget i innan jag hunnit publicera det, kul!
Det blir riddarhyttan på lovet iaf =) ska bli så himla kul.
Men jag missar lite svängareträffar, men de klarar sig utan mig det vet jag så det får funka såhär.
På lördag eller söndag ska jag och Emmen ha en liten träff =) Ska bli så mysigt för jag har saknat henne så otroligt mycket. Vi har inte setts på evigheter.
Lovet kommer bli såå hektiskt ändå känns det som, hm särskilt eftersom jag lovat mamma att komma hem ( till centralen) typ klockan 12 på lördagen,  men jag kommer komma dit typ tidigast kl 15
Hm, jag undrar hur hon kommer reagera när jag säger det. Hmpf. Det ser jag verkligen inte fram emot.
Sen ska jag och mitt Klot leka också, men det blir nog relativt lätt att passa in.
Hm.. undrar om Svängarna ska ut ikväll? Orkar jag festa?.. Nää jag tror inte det.
Vill nog bara sitta hemma, käka ostbågar, titta på floorfiller och ta ut lite fler mysiga låtar som jag och Kassi kan drömma om att sjunga på soarén.
Haha, våra planer blir ju typ aldrig av ju!

Teknikarbete, flugornas herre-recension och allmänna biologistudier måste föras på lovet.
Det är ingenting jag riktigt ser fram emot men jag måste.
Snyft.. Jaja, snart får jag träffa min älskling
( som typ kommer vara bakfull och sönderslagen på tisdag)


Anna är en man. // alvapalvaklöversalva

Kommentarer
Postat av: klot!

hejje...skruttefia! vad mkt du har för dig! vi ses i påsk!
puss

2006-04-08 @ 19:57:07
Postat av: Charley

Vad är det där med Anna? Huh?
Självklart var svängarna ute medan du satt och latade dig, hmf! Men P.G. regerar

2006-04-15 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0