It's true

Här sitter jag, en vanlig söndagkväll och deppar ner mig med Lene Marlin...
Jag är nog den enda människa som fortfarande lyssnar på hennes musik.
Hehe, nej jag ska inte deppa ner mig nu, har ju ingen anledning. Allting är ju bra.
Imorgon får jag träffa Emmen och på tisdag åker jag och Marcus till Riddarhyttan i fem dagar.
Efter att jag kommit hem då får jag träffa systra mi, så vad har jag att deppa över? =)

Amanda Baskern Ginsburg talade om den galna natten hon och Challe upplevde i fredags.
Haha, jag kanske borde ha följt med iaf... haha, nej det var faktiskt skönt att vara hemma och dega i tv-soffan.
Så The Partiedgang får ta och reunia sig någon annan kväll =)

Hm, tänk om min blogg var känd.. Undrar om jag skulle berätta mycket mer om mig själv och känna mig tvungen att öppna mig mer än vad jag vill då?
Undrar om jag skulle känna att jag inte kunde hålla på och skämta på Batte och Kickiz-sätt för at tingen ritkigt skulle förstå. Det finns bara en som på riktigt förstår de skämten.
Andra hatar eller älskar den sidan hos mig, men den sjuka, bisarra humorn kommer ju alltid finnas där.
Blir nog jobbigt i gymnasiet när ingen kommer förstå mig.



Kommentarer
Postat av: kloti

hejee sister!
har just visat anders de otroligt läckra bilderna på mig på min pa...han blev mkt imponerad!! oj vad jag är stolt över dom...speciellt läcker var den manliga bilden tyckte han :P
ses snart!!!
påsk-pusizzzzzzzzzzz

2006-04-13 @ 00:06:09
Postat av: Charley

Självfallet kommer folk på gymnasiet att älska din bisarra, men otroligt tuffa kickiz och batte-humor. Eller vår; rättare sagt!

Glad påsk

Ägg, ägg, ägg kom och ta't
Ägg, ägg, ägg kom och ta't

2006-04-15 @ 16:21:40
Postat av: Patte

Bebiz, självklart är den famös; det är ju du som har den *tihi*
Längtar tills vi ses igen, du o ja;)
(L)

2006-04-19 @ 18:52:47
Postat av: anders

Hej babyn!
Lovisa har precis visat mig din blogg. Du skriver väldigt bra, jag har din "systra mi" här och hon saknar dig.

kramar anders och lovisa

2006-04-23 @ 02:13:39
Postat av: bajskassi

sluta :P

2006-05-03 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0