Efter Idre, såå trött

Kommer hem ifrån Idre- en inte allt för lång eller omtumlande klassresa, men ändå är jag så trött så trött.

Hemskt att jag inte har bloggat på miljontals år nu, särskilt deppigt när ajg läste alla söta kommentarer my beloved sister har skrivit. hehe
Har bara träffat henne en kortis idag för första gången på evigheter.
Saknar att ha en syster hemma hela tiden, och jag saknar Marcus också. Hm, jag saknar mitt säkra mvg i svenska och jag saknar min gamla kommersiella musiksmak.
Saknar alldeles för mycket grejer just nu. Haha.
Jag och Jennifer har gått in för att sluta säga " grejen är den att..." men det är svårare än vad man kan tro.

På klassresan, hm, inte så mycket att berätta egentligen. Alla skötte sig ju exemplariskt. Både i stugorna och i backarna så.. tror det var bra. Förutom att jag blev så fruktansvärt åksjuk båda bussresorna!
Kajsas vägkorg kommer jag nog för alltid bära med mig i hjärtat som scabbigaste stället i världen. Pannbiff med svampsås? Nej, det var INTE panbiff med svampsås, det var ngn slags obestämd röra av kött och grädde :S

Dränker mina sorger ( hehe, saknaden av marcus och min syster kloti) i modetidningar och sömn så får vi se hur påsklovet blir. Hoppas att jag får åka upp till Riddarhyttan med Marcus, men.. har lite svårt att tränga mig på. jag menar, jag vill ju inte vara i vägen.

Dessutom. Jag ska nog få Jennifer engagerad i "Gävlebor är norrlänningar"-projektet.
Haha, här ska jobbas.
Fan.. jobb.. jag som har en teknikuppsats om lås att skriva.
Dags att ringa Marcus den ädle, modige riddaren som tagit på sig det tunga ansvaret att lära mig :) haha
Eller, han tog väl inte direkt på sig det frivilligt. Jag tvingade honom nog.. utan att jag märkte det. Haha!
Älskar er <3 pusspuss

Kommentarer
Postat av: klotet

hey sis!
glad att se att du börjat blogga igen som den flitiga skrivare du är...det är mkt roande och läsa! jooo...vi måste seeeees! ja snackade me mamma om ifall du kanske vill komma upp i helgen? men ja vill inte att du tröttar ut dig om du har massa annat för dig...juuu...vi får rodda ihop nått du :) pösssssss (fjortis-javet :P)

2006-04-05 @ 12:06:54
Postat av: Äckölbent

Såklart att vi ska kämpa för att Gävlebor ÄR norrlänningar. Jag är med på det.
Dom som säger något annt får pisk.
Saknar dig en massa älskling.
Hoppas du får det bra i Riddis

2006-04-11 @ 20:12:22
Postat av: Anonym

allt kom inte med :S
Men jag skrev iallafall att jag älsklar dig och att jag fortfarande säger "grejen är den att..."
hahaha

2006-04-11 @ 20:14:22
Postat av: Charley

Men.. måste säga att Gävle inte ligger i Norrland, så rent praktiskt sett har ni fel, raringar

2006-04-15 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0